Sara Hallsund ny markedssjef for Best Western Hotels & Resorts
Den 19. mars tiltrådte Sara Hallsund rollen som markedssjef for Best Western Hotels & Resorts i Skandinavia. Hun vil fokusere på å styrke kjedens posisjon digitalt, og videreutvikle kjedens satsing på lokalt entreprenørskap og å skape personlige hotellopplevelser og møteplasser. Hallsund har tidligere arbeidet i Telenor og Ving, skriver hotellkjeden i en pressemelding.
– Vi har en veldig positiv utvikling, med nye hoteller, og gjennomfører store satsinger innen en rekke områder, som vår digitale plattform, vårt varemerke og lojalitetsprogrammet. Det er derfor veldig hyggelig å ønske Sara velkommen, som helt rett person til å lede disse satsingene i fremtiden, sier Johan Michelson, sverigesjef i Best Western Hotels & Resorts.
– Jeg ser frem til å bli en del av verdens største hotellfamilie. For meg handler det om å fortsette det vellykkede arbeidet Best Western allerede gjør med å bygge kunderelasjoner i verdensklasse, med en lokal twist. Vi kommer også til å jobbe med vårt digitale fotavtrykk, med alle de spennende muligheter som fins derute. Så hold øyne og ører åpne, sier Sara Hallsund.
Hallsund tiltrådte sin rolle i Best Western den 19. mars 2018. Hun kommer fra Telenor, der hun hadde stillingen Head of Marketing Communication.
Foto: Sara Hallsund, markedssjef i Best Western Hotels & Resorts. Foto fra Best Western Hotels & Resorts.